Subtotaal: 0,00


Geen producten in je winkelmand.

Selecteer een pagina

Contact & Veelgestelde vragen

Osaka kleding 15% korting

Alle zaalhockeyartikelen 30% korting!

Veldschoenen en -sticks tot 30% korting!

Contact met Hockeybrouwerij

Welkom bij de leukste (online) hockeywinkel van Nederland. Op deze pagina vind je alle mogelijkheden om contact te krijgen met Hockeybrouwerij.

Bij Hockeybrouwerij vind je een groot assortiment hockeysticks, hockeyschoenen, hockeykleding, hockeytassen en hockeyaccessoires.

Heb je een vraag over één van onze producten? Of heb je een suggestie voor een artikel dat je graag in ons assortiment zou terugzien? Laat het ons weten!

Wil je meer weten over betalen, verzenden of retourneren van je bestelling? Hieronder bij de FAQ worden de meeste vragen al beantwoord.

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over een artikel uit ons assortiment. In dat geval willen we je vragen direct contact met ons op te nemen. In overleg kunnen we dan een passende oplossing zoeken. Zoals je mag verwachten staan we voor onze service, kwaliteit en vakkennis, maar kunnen we je alleen helpen als je ons op de hoogte stelt.

CONTACTGEGEVENS

Hockeybrouwerij.nl
Havenstraat 13
1271 AB Huizen

 035-7130096
judith@hockeybrouwerij.nl

 
IBAN: NL74 RABO 0138 6407 26
BIC: RABONL2U
KVK: 69379440
BTW: 170266047B01

Veelgestelde vragen

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt jouw bestelling online betalen door middel van Ideal of creditcard. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt het artikel naar je verzonden of kun je  het desgewenst afhalen in onze winkel in Huizen, waar je altijd van harte welkom bent!

Wordt de betaling veilig afgehandeld?

Wij werken (uiteraard) met veilige betaalmethoden.

Zijn er ook administratiekosten?

Er is geen sprake van administratiekosten, alleen van verzendkosten voor aankopen onder de € 79,95*.

*In Nederland en België, overige landen op aanvraag.

Garantie

Wat is de garantietermijn van de producten?

Dat verschilt per product.

Ben je niet tevredenover een product? Neem dan contact met ons op via contact@hockeybrouwerij.nl. Wij vragen je de klacht duidelijk te omschrijven en een foto toe te voegen.

Wij beoordelen de klacht, vaak in overleg met de leverancier en nemen dan contact met je op om gezamenlijk te komen tot een passende oplossing.

 

Retouren

Wat is herroepingsrecht?

Je kunt binnen veertien dagen een artikel dat je hebt besteld bij Hockeybrouwerij.nl retourneren, mits het in originele, onbeschadigde staat verkeerd en zich in de originele verpakking bevindt. Gebruik hiervoor het retourformulier en lees de voorwaarden op het retourformulier goed door. Na ontvangst van de retour, storten wij het aankoopbedrag terug.

Bij gepersonaliseerde en op maat producten (zoals bijvoorbeeld de babystick), geldt het herroepingsrecht niet.

 

 

 

Hoe kan ik een product retourneren?

Indien jouw aankoop niet aan de verwachtingen voldoet, kun je het binnen veertien dagen na aankoop retourneren.

Wij vragen je hiervoor het Retourformulier in te vullen.

Je kunt het artikel veilig en netjes verpakt, terugsturen naar: Hockeybrouwerij, Havenstraat 13, 1271 AB Huizen.

 

 

 

 

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Voor aankopen onder de € 79,95 bedragen de verzendkosten in Nederland € 7,95,  voor België bedragen de verzendkosten € 12,95. Aankopen boven de € 79,95 worden in Nederland en België kosteloos naar je verzonden. De verzendkosten voor andere landen zijn op aanvraag.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja hoor, dat kan. Wel kan er dan sprake zijn van afwijkende verzendkosten, daar stellen we je dan uiteraard van op de hoogte voordat we het pakket verzenden.

Wanneer wordt een bestelling van een product dat op voorraad is verzonden?

Bestellingen die op werkdagen en op zaterdag voor 16.00 uur worden gedaan, worden in principe dezelfde werkdag naar u verzonden.

Kan een bestelling op een postbus afgeleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt het pakket dan bij de balie van postagentschap waar jouw postbus zich bevindt afhalen.

Wanneer krijg ik de track & trace code van mijn bestelling?

Op het moment dat jouw aankoop door ons wordt aangemeld bij PostNL, ontvang je van ons de track and trace code zodat je het pakket kunt volgen.

Kan ik een aflever- of ophaalafspraak maken?

Al onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Helaas kunnen wij bij PostNL geen aflevertijden e.d. aangeven. Jouw pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden.

NIET THUIS? GEEN PROBLEEM!

Als het de chauffeur niet is gelukt een zending bij je te bezorgen, laat hij een bericht bij je achter. Hierop staat jouw ‘Niet-thuis-code’. Ga naar www.postnl.nl/ontvangen en vul deze code en jouw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘haal zending op’. Als jouw zending is opgehaald kun je de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen.

Heb je geen ‘Niet-thuis-code’ of werkt deze niet? Je kunt ook de barcode van de zending invullen. Deze krijgt je in veel gevallen van de afzender en kan op de achterkant van de kennisgeving staan.

Nadat je jouw Niet-thuis-code en postcode hebt ingevuld, wordt jouw zending getoond. De locatie waar jouw zending bezorgd wordt en de datum en tijd zie je in de oranje geselecteerde ‘knoppen’.

Je kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

Bezorgen op jouw huidige adres
Je kunt ervoor kiezen de zending opnieuw op hetzelfde adres te laten bezorgen. Wanneer je niks wijzigt wordt de zending de eerstvolgende dag ( uitgezonderd zon- en feestdagen) opnieuw aangeboden op dit adres.

Bezorgen bij jouw buren
Je kunt ervoor kiezen om jouw zending bij jouw buren te laten bezorgen. Als je voor deze optie kiest moet je het huisnummer van de buren invullen. Je kunt alleen buren kiezen die dezelfde postcode hebben als jij.

Bezorgen op een andere dag of tijd
Je kunt ervoor kiezen om jouw zending op een andere dag of tijd bij jezelf of bij jouw buren te laten bezorgen. Dit kan tot vijf dagen vooruit ( uitgezonderd zon- en feestdagen).

Dichtstbijzijnde PostNL Postkantoor
Je kunt ervoor kiezen jouw zending bij een PostNL Postkantoor bij je in de buurt op te halen. De locatie kun je bekijken op de kaart. Je moet jouw zending binnen 21 dagen ophalen.

Je  kunt bij bestelling in onze webshop ook aangeven dat je de aankoop tijdens openingstijden in onze winkel in Huizen komt afhalen.

Openingstijden

Onze webshop is 24/7geopend. Je kunt hier dus altijd terecht! Maar we vinden het ook leuk om je te verwelkomen in onze winkel in Huizen. Ook kun je, tijdens de openingstijden, gratis je webshopbestellingen afhalen.

Maandag: gesloten
Dinsdag: 10.00 – 17.30
Woensdag: 10.00 – 17.30
Donderdag: 10.00 – 17.30
Vrijdag: 10.00 – 17.30
Zaterdag: 09.00 – 17.00
Zondag: gesloten

Contactformulier